Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~BadGirl | użytkownik

imię i nazwiskoAnja adresŚwiętochłowice zarejestrowany03.09.2006 @21:44:26 ostatnio na stronie24.04.2009 @18:59:12

" Żyć pełnią życia, wyssać wszystkie soki życia. By zgromadzić wszystko to, co życiem nie jest. By nie odkryć tuż przed śmiercią, że nie umiałem życ. "

"Niy ma drugiyj takiyj ziymi, By my byli szczynśliwszymi,
Poza jednym naszym krajym, Poza Ślonskiym naszym rajym"


wchodzic, oglondac, wpisywac sie, kupowac ->http://www.luckyskull.pl
http://www.myspace.com/luckyskullclothing , http://www.luckyskull.photoblog.pl




Profilowe be Pashia http://www.pashia.digart.pl
Moje sloneczka :
http://www.pashia.digart.pl
http://www.niedoskonala.digart.pl

Kiedy robie za modelkę :

Patrycji:

http://www.digart.pl/zoom/498224/index.html
http://www.digart.pl/zoom/447417/index.html
http://www.digart.pl/zoom/446502/index.html
http://www.digart.pl/zoom/588097/index.html

Doroty:

http://www.digart.pl/zoom/437164/anuszka.html
http://www.digart.pl/zoom/435717/usmiech_prosze_!__).html
http://www.digart.pl/zoom/434278/index.html
http://www.digart.pl/zoom/433065/Ania.html
http://www.digart.pl/zoom/460907/__.html
http://www.digart.pl/zoom/470317/AK.html
http://www.digart.pl/zoom/506798/upojenie.html
http://www.digart.pl/zoom/516933/---.html
http://www.digart.pl/zoom/517800/x.html
http://www.digart.pl/zoom/521118/+++.html
http://www.digart.pl/zoom/570071/handcuffs.html
http://www.digart.pl/zoom/782673/().html


Zahariev-a :
http://www.digart.pl/zoom/772758/__.html

Nonny:
http://www.digart.pl/zoom/741409/index.html
http://www.digart.pl/zoom/744897/index.html
http://www.digart.pl/zoom/746768/index.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmyspace.com/xaneczkax Gadu-Gadu2692850
digarty56 komentarze881 posty na forum6

komputer / sprzęt
Nikon D80 + Sigma 18-50 mm, Sony Cyber Shot H5, Canon eos 300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xan89    20.08.2007 @09:33:36
ja ostatnio preferuje tylko akty
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~xan89    19.08.2007 @14:50:05
fakt nie znam:/ kurcze muszę do Ciebie przyjechać i się lepiej zapoznać w dredach było Ci fajnie, a tak jak na tym profilowym to jest SUPER:D
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~xan89    19.08.2007 @10:35:04
jakie łądne profilowe, takie subtelne, aż nie w Twoim stylu? a gdzie dredy? (może nie widzę:/) i co tam słychać bo nic się nie odzywasz?
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
^zahariev    11.07.2007 @14:49:53
mroczne portrety - tak jak dotychczas. można też akty porobić, bo chcę się w temat wkręcić
_______
spit as an offense
^zahariev    11.07.2007 @14:29:30
kiedy tylko masz ochotę...ja w tygodniu pracuję do 14tej, weekendy wolne. daj znać
_______
spit as an offense
^zahariev    10.07.2007 @23:19:56
dzięki
_______
spit as an offense
^zahariev    30.06.2007 @23:11:24
fajne profilowe, jak zawsze
_______
spit as an offense
~CandyKiller    07.06.2007 @13:41:42
zajebiste profilowe
~Garnoo    06.06.2007 @15:00:14
:D orientuj sie! :D
~pashia    04.06.2007 @15:02:31
moja śliczna perełka :D
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. (A.E)
~satta    02.06.2007 @05:31:21
ale ja nie mowie ze zle.nie odbieraj wszystkiego co pisze za atak bo ja do takich ludzi nie naleze no to buziaki hehe
_______
.ekhm
~satta    01.06.2007 @14:52:41
pfffff.zmiekczone zdjecie i wogole
_______
.ekhm
~satta    31.05.2007 @18:58:42
profil :>
_______
.ekhm
~satta    31.05.2007 @16:40:19
jaka soft panna
_______
.ekhm
~Garnoo    31.05.2007 @05:04:36
jeste elastyczny :D
~Garnoo    30.05.2007 @22:23:08
nie jeste EMO..... ale nad ciachaniem moge sie zastanowic :D
nie mam zyletek.... tylko siekiere :killl:
^zahariev    30.05.2007 @21:58:26
w profilowym to się zakochać można
_______
spit as an offense
~Garnoo    30.05.2007 @20:48:07
przyjedz do mnie to sobie popstrykasz takie fotki :D
^almani    30.05.2007 @15:13:25
Hmm...i nas tu straszy taki jeden noa sam jak wsiekly szesnastolatek:D
_______
Niewidomi śnią, niemi myślą, głusi czują, a TY? Czy patrząc widzisz?
~Garnoo    30.05.2007 @15:08:08
eee..... tylko nie zachowuj sie jak wsciekla szesnastka :D
~Garnoo    30.05.2007 @11:22:04
cholera..... to Wy takie cwane? :D
tez bede cwany...
BadGirl - fotki mi sie zapodzialy gdzies....
almani - nie przyjade do Ciebie na weekend....
^almani    29.05.2007 @22:09:08
ale jak ja mu mowie ze 3 tygodnie bez sexu to on sie patrzy i mowi-a wytrzymasz?no i ty mnie ma:D
_______
Niewidomi śnią, niemi myślą, głusi czują, a TY? Czy patrząc widzisz?
^almani    29.05.2007 @21:55:10
ale plecy rozwalilam i nic no:P
_______
Niewidomi śnią, niemi myślą, głusi czują, a TY? Czy patrząc widzisz?
^almani    29.05.2007 @21:51:27
hmm...tylko co?:P
_______
Niewidomi śnią, niemi myślą, głusi czują, a TY? Czy patrząc widzisz?
^almani    29.05.2007 @21:47:47
no w sumie zadnegotylko koldre zabiera:D
_______
Niewidomi śnią, niemi myślą, głusi czują, a TY? Czy patrząc widzisz?
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt